2019 | Het Poëzie Project

In elk kind schuilt een dichter. Om taal nou eens niet vanuit grammaticale hoek, maar juist vanuit een creatief perspectief te benaderen, heeft Stichting Power experts uitgenodigd om de kinderen hun eigen talent te laten ontdekken op het gebied van poëzie.

De leerlingen worden op allerlei manieren in contact gebracht met Poëzie. Met grote hulp van School voor Poëzie, Amsterdam worden er workshops gegeven. Er komen schrijvers naar school. En rappers. En tekenaars. Allemaal met het doel de kinderen, uit welke groep dan ook, zelf poëzie te laten maken. Het geheel wordt met een spetterende middag vol muziek en voordracht afgesloten door Dieuwertje Blok.

“Een herinnering die in mij woont”​

Gemaakt door de kinderen van de HvL, en als bijdrage door Stichting Power, ten behoeve van het afscheid van directrice Emma Lieske, de poezie bundel: “Een herrinering die in mij woont”.Gemaakt door de kinderen van de HvL, en als bijdrage door Stichting Power, ten behoeve van het afscheid van directrice Emma Lieske, gebundeld in de exclusieve oplage van één exemplaar: “Een herinnering die in mij woont”.